Malaysia
Serangan Balai Polis Ulu Tiram: KPN Sahkan Suspek Ahli Jemaah Islamiyah, 7 Individu Ditahan
TERKINI
Terkini, pihak polis telah mengesahkan lelaki yang menyerang Balai Polis Ulu Tiram awal pagi tadi, merupakan anggota kumpulan Jemaah Islamiyah (JI).
Balai Polis Ulu Tiram Diserang: Dua Anggota Maut, Seorang Cedera Parah
TERKINI
Awal pagi tadi, Balai Polis Ulu Tiram telah diserang seorang lelaki bertopeng yang bersenjata parang hingga mengakibatkan dua anggota maut dan seorang cedera parah. 
Pelanggan Tinggal 'Remark' Hina Islam Pada Resit Piza
TERKINI
Resit pembelian piza yang memaparkan ucapan menghina agama Islam yang tular semalam merupakan nota pesanan yang ditulis oleh pelanggan secara dalam talian bukannya dibuat oleh premis francais di Ba
"Ustaz Rasa Selesa Ke?" - Dr Akmal 'Sound' JAIM Biarkan Setahun Murid Belajar Di Lantai
TERKINI
Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) telah dibidas teruk oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Merlimau, Dr Muhammad Akmal Saleh ekoran menjadi punca 34 murid di sebuah sekolah agama t
Dagu Penunggang Motor Terkoyak Terkena Benang Melintang Di Lebuhraya SUKE
TERKINI
Jika ditanya kebanyakan penunggang motosikal, pasti mereka berkongsi pendapat yang sama bahawa menggunakan laluan motosikal pada lewat hari mengundang risiko dan boleh membahayakan diri.
"Dakwaan Kereta Rakyat Singapura Jadi Sasaran Pencuri Tidak Benar" - Polis Johor
TERKINI
Sebelum ini, tular satu hantaran yang dimuat naik oleh akaun Facebook SGKaypoh pada 5 Mei lalu yang menunjukkan satu nota ditampal pada cermin sebuah kereta Singapura.
Gara-Gara Takut Kantoi Berkhalwat, Lelaki Pecut Kereta Sehingga Terbabas
TERKINI
Gara-gara takut disyaki sedang berkhalwat di dalam kereta, sepasang kekasih nekad melarikan diri dengan memecut kenderaan sejauh kira-kira 14 kilometer dari kawasan Hutan Simpan Masj
Pusat Hiburan Di KL Terbakar Dibaling Bom
TERKINI
Sebuah pusat hiburan di Jalan Yap Kwan Seng dilaporkan terbakar selepas dipercayai dibaling dengan bom petrol, awal pagi tadi. 
[VIDEO] Pokok Tumbang Hempap Beberapa Buah Kereta Di Jalan Sultan Ismail
TERKINI
Satu kejadian pokok tumbang akibat hujan lebat berlaku di Jalan Sultan Ismail, di sini, berhadapan Hotel Concorde, petang ini.
Kes Faisal Halim Disimbah Asid, Seorang Lelaki 30-an Ditahan Polis
TERKINI
Polis menahan seorang lagi lelaki yang dipercayai terbabit dalam insiden simbah asid terhadap bintang Selangor FC dan pemain kebangsaan, Faisal Halim di sebuah pusat beli-belah di Damansara, di sin
Remaja 13 Tahun Mengaku Bersalah Bakar Anak Kucing Hidup-Hidup
TERKINI
Seorang remaja lelaki yang tular membakar seekor anak kucing hidup-hidup didakwa di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas pertuduhan menyebabkan kesakitan terhadap haiwan tersebut.
Berdepan 12 Tahun Penjara, Siti Bainun Kekal Bersalah Abai Dan Aniaya Bella
TERKINI
Pengasas Rumah Bonda Siti Bainun Ahd Razali kekal atas sabitan dua pertuduhan mengabai dan menganiaya remaja perempuan sindrom, Bella, di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.
Pemilik Restoran Di Langkawi Terkejut Pelanggan Datang Naik Helikopter Semata-Mata Untuk 'Lunch'
TERKINI
Kehadiran seorang pelanggan yang ditemani sekumpulan rakan ke sebuah restoran di Langkawi untuk makan tengah hari mendapat perhatian ramai ekoran tiba dengan helikopter. 
Atasi Kelab Dibarisi Mahrez & Firmino, JDT Kini Kelab Ke-14 Terbaik Di Rantau Asia
SUKAN
Kelab gergasi bola sepak Malaysia, Johor Darul Ta'zim (JDT) terus mencipta nama apabila diletakkan sebagai kelab ke-14 terbaik di benua Asia.
Insiden Hon Ketika Pengebumian Mangsa Tragedi Helikopter, Berpunca Dari Pemandu Yang Panik
TERKINI
Polis mengesahkan menerima laporan daripada seorang pemandu kereta susulan kekecohan ketika upacara pengebumian Allahyarham Komander Muhammad Firdaus Ramli, di Masjid Jamek Sungai Nibong malam tadi
Wanita Simbah Air Panas Terhadap OKU Dipenjara 10 Tahun, Denda RM6,000
TERKINI
Mahkamah Sesyen di sini, hari ini menjatuhkan hukuman penjara selama 10 tahun dan denda RM6,000 terhadap wanita yang menyimbah air panas ke arah pemuda orang kelainan upaya (OKU) Sindrom Down, Juma
2 Helikopter TLDM Lumut Bertembung Di Udara, 10 Tentera Dilaporkan Terkorban
TERKINI
Dua helikopter dilaporkan bertembung di ruang udara dan terjatuh di Pangkalan Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) Lumut, pagi ini.
Dendam 4 Tahun Lepas Jadi Punca Wanita Simbah Air Panas Terhadap Lelaki OKU
TERKINI
Beberapa hari yang lalu, negara digemparkan dengan satu video rakaman CCTV yang mengejutkan di mana seorang wanita berbangsa Cina tergamak untuk menyimbah air panas terhadap seorang lelaki Orang Ku
Reaksi Warga Dubai Terhadap Banjir Buat Warganet Terkesima
TERKINI
Emiriah Arab Bersatu (UAE) masih bergelut dalam proses pemulihan selepas dilanda ribut dan banjir buruk yang menyebabkan sebahagian besar aktiviti negara terhenti.
"Kenapa Membazir? - Puluhan Kampit Beras, Sardin & Tepung Dibuang & Dibakar
TERKINI
Semalam, tular di media sosial satu posting yang puluhan kampit beras, tin sardin dan tepung dibuang di satu kawasan pembuangan sampah berhampiran laluan pintasan Rumpun Makmur - Kampung Gunung Sen

Pages